top of page

Trainingen

PublicĀ·15 members

Vragen over het menselijk lichaam.

Dag ISDS-ers,

Aangezien ik momenteel niet super veel in de lessen raak en de ISDS mij zeer nauw aan het hart ligt wil ik op deze manier mijn steentje bijdragen voor de school. Daarom wil ik graag helpen vanop afstand met vragen en antwoorden te zoeken op bepaalde dingen waarmee je zit. Enkel op fysiek gebied :) Om enkele voorbeelden te geven: Ik krijg mijn wu sao hand niet vlot in de juiste positie, ik heb moeite bij de battle punch om mijn ellebogen naar binnen te houden, hoe kan ik mijn high kick vlotter en met meer controle uitvoeren, ...

Al deze vragen heb ik mij in al die jaren zelf gesteld en naar antwoorden gezocht. Dus ik ga er van uit dat er zeker andere mensen hier ook vragen rond hebben.

Veel van deze 'problemen' lossen zichzelf vaak ook op door de vele uren training die in de les gevolgd worden, Sifu werkt dat er vaak wel uit 😁

Maar tijdens deze corona periode waar we wat meer gelimiteerd zijn in activiteiten dacht ik, we kunnen thuis dan wel wat aan de slag.

280 Views

Mooi en volledig werk. Waarvoor dank aan Nils. Dus...iedereen...jullie weten wat doen bij verveling...

bottom of page